CHINATOWN

Heeelloo!

Sitter och kollar på reprisen av MTV Movie Award. Det är så kul att se alla kändisar göra bort sig, haha! :)

Idag har jag varit ledig mestadels av dagen. Vid 12 mötte jag upp Sarah på Canal St för att shoppa lite. Jag fick med mig en jättefin vit spetsklänning med djup rygg. Den är jättefin, jag har letat efter en sån ett bra tag nu!

Efter shoppingen gick vi till Chinatown för att luncha på ett viatnemesiskt ställe. De hade så sjukt god mat och vi fick förrätt, huvudrätt och dricka för 10 dollar! Perfekt!

Nu ska jag snart börja jobba, sen ska jag och Sarah ut. Båda är lediga imorgon så ikväll blir det all in. Vi får se hur kvällen slutar, mina och Sarahs kvällar brukar sluta lite annorlunda nu förtiden ;)

Hoppas ni mår bra där hemma, PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test