FROZEN MARGARITA AND BEER

God morgon!

Gårkvällen med Eduardo var riktigt trevlig. Vi satte oss i en bar precis vid hans hus som heter Diablo. Ett riktigt mysigt ställe med världens godaste "Rickis" som de kallar dom där. Det är hälften frozen margarita och hälften öl! Jag brukar inte gilla öl, men den drinken är så jävla god!

Jag kom hem vid halv två-tiden efter en snabbvisit på Donken där jag köpte en stor strips. Jag var så hungrig så jag trodde jag skulle dö, jag hade inte ätit sen lunch så det kanske inte var så konstigt!

Nu ska jag alldeles strax bege mig till Central Park där jag ska möta upp Paulina. Vi ska sola, det är så jäkla varmt här idag! 32 grader säger vädret, men jag tror det är mer. Vi får se om vi smälter bort eller inte!

Slänger bara in en gårdagens outfit, jag glömde göra det igår. Vi hörs sen, puss!


Tubtopp och shorts från H&M, skor från Scorett

Kommentarer
Postat av: Aaron

Hey, David Letterman talked about the heat tonight there. It got cool in the midwest, but will heat up again for the 4th of July. The drink sounded good. It's a good idea to eat a little something when one drinks. When I have beer, I like to have a few pretzels.

The outfit is cute, you look good Josefine!

2010-06-30 @ 09:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test