HOT, HOT, HOOOT!

Hej vänner!

Idag är det så jävla varmt i New York så jag tror jag avlider snart. Jag gick till parken med lilltjejen och höll på att dö av värme. Just nu skulle jag vilja vara tillbaka på poolpartyt i söndags!
Men jag ska väl inte klaga egentligen. Jag har hört att det är skitväder i hemma i Sverige? Tråkigt!

Fan, jag har så himla dåligt samvete just nu... När jag var i parken ringde min counsler och frågade vart jag var någonstans. Just precis då kom jag på att vi skulle ha ett möte vid 11 idag. Jag hade TOTALT glömt bort det!! Allt har varit så himla mycket i helgen och när mitt schema ändrades igår eftersom jag ska vara ledig i helgen så tänkte jag inte alls på det mötet. Jag mår så jäkla dåligt över sånt här, det är så respektlöst att inte komma till ett möte när man har bestämt det. USCH!


Just nu har jag lite rast, så jag ska gå och köpa tuggummin och Taste Delite. Det smakar typ som glass, men det är bara typ 90 kalorier, perfekt! :)

Vi hörs ikväll, puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test