I LOVE YOU

Jag fick precis reda på att min fina vän Jonna var med om en bilolycka i helgen.

Emma hade skickat ett sms, men min mobil har varit död hela helgen och vi kom hem för bara ett par timmar sen.
Vad jag har läst på Emmas blogg så är hon okej, men bilen blev totalt mosad...

Alltså, ni kan inte förstå hur jobbigt det är att få reda på något sånt här när man befinner sig på andra sidan jorden och inte kan göra någonting, man känner sig så otroligt hjälplös.


Vännen, du ska veta att jag tänker på dig jättemycket och hoppas att du är okej. Jag älskar dig så himla mycket, du är världens mest omtänksamma människa. SNÄLLA, var försiktig, för din skull och för oss som älskar dig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test