I NEED A DRINK

God afton!

Jag har precis haft en skitmysig middag med min värdfamilj, vi har grillat ute och haft det jättebra.

Som ni kanske redan vet befinner jag mig ute i sommarhuset med familjen. Det är otroligt mysigt, men samtidigt blir jag så frustrerad för att jag vill vara i New York hela tiden. Nu missade jag ju midsommarfirandet i fredags och det suger ju balle... Och nästa fredag åker vi hit och stannar i 10 (!!) dagar, dock åker jag nog hem de tre sista dagarna eller något, vi får se hur det blir.

Igårkväll skulle jag plugga massor, men det slutade med att jag gjorde en enda uppgift. Ååååh vad jag hatar denna jävla kursen, förstår verkligen inte vad jag tänkte med när jag gick med! Allt blir bara så jäkla stressigt och jag hatar verkligen uppgifterna... Fan, nu måste jag plugga massor inatt.

Jag är så jäkla sugen på en riktigt utekväll, ni vet när man inte bryr sig ett skit om morgondagen och bara kööööör hela natten lång. Det ska bli ett par sånna nästa vecka kan jag lova, helst med min heta Australienare ;)



Puss från en uttråkad och osminkad Josefine!

Kommentarer
Postat av: Aaron

I liked the cold beer and chicken fajitas tonight.

It is popular to get away from the city in the midsummer, there were many tourists from Chicago in Door county today.

Hug Josefine

2010-06-27 @ 09:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test