NO ONE LOVES YOU MORE THAN ME

Idag är det faktiskt ingen vanlig dag, FÖR DET ÄR MIN SYSTERS FÖDELSEDAG!

För exakt 22 år sedan föddes en brunhårig, lite mullig (okej, mycket mullig) liten Emelie. Jag kan inte fatta att hon är 22 år, det betyder att jag snart är 20. BLÖÖÖ, vill inte bli gammal!

Det jag tänkte skriva var att jag älskar dig mest i hela världen och jag kan inte fatta hur jag kunde få världens bästa syster. Seriöst, det finns ingen bättre människa i världen. DU ÄR BÄST!

Jag hoppas du fick en jättebra dag, jag önskar verkligen att jag kunde vara där och fira dig men det är lite svårt...

Många grattiskramar och peddosmile (internskämt) till dig. I LOVE YOU! <3



Visst är hon så himla vacker? Den jäveln fick världens finaste läppar medan jag är stuck med mina jävla streck. Haha!

Kommentarer
Postat av: Emeliek

åååhh! Tack min underbara syster! DU är dock den bästa systern, JAG ska vara glad att jag har dej.



Jag hade en superdag ,mycket tack vare att jag fick snacka skit med dej;) Gillar den "vackra" bilden på oss:P Du är den söööööööötaste ever! Du har INTE streck-läppar!



Älskar du mig även om jag har kallat dej kossa och mjälbarn?:P hahaha



love u!Pussssssssss

2010-06-09 @ 06:57:49
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test