NYKLIPPT OCH NYTRÄNAD

Jag kom precis ur duschen, den var välbehövlig kan jag säga!

Jag bestämde mig innan för att ta en springrunda längs med East River, jag älskar verkligen att springa där.
Idag kändes allt så himla bra, stegen var lätta och det var perfekt temperatur ute! Jag sprang ungefär 5 km, inte dåligt för att inte ha sprungit ordentligt på över en månad.
Jag sprang också från East River hem till mig, den ganska korta men åh så psykiskt jobbiga biten. Jag hatar när man närmar sig slutdestinationen, då ger jag nästan upp för att det är så nära. Men det är den lilla sträckan som man blir så stolt över sig själv om man springer hela vägen! Och det gjorde jag. Så nu är jag stolt!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen igen för att ta ur hårmasken. Jag var och klippte mig igår, det blev helt okej. Jag fick också med mig hem en hårmask som ska vara bra får torrt och slitet hår. Hoppas det funkar bra!



Slänger in en liten lam video som jag spelade in igår, min första videoblogg. Känns bra, haha! Påminn mig att aldrig göra några mer sånna! ;)




Vi hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: gabriella

kul med videoblogg ju, josefine! :)

2010-06-17 @ 04:20:42
Postat av: kissan

sooo pretty:D



Jossy aka kissie;) hahah nej då, kul med vlogg!

kan vi kanske prata lite ikväll? Jag har tenta imorgon så det är därför jag varit lite upptagen:P



looove u!

pusssss

2010-06-17 @ 09:45:42
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test