SEX AND THE CITY 2

Igårkväll var jag och Sarah på Sex and the city 2.

Vad jag tyckte? Skitbra! Visst, den var lite överdriven med lite fööör mycket lyx ibland. Men jag tycker att den var bra, Samantha var hysteriskt rolig och borde egentligen vara huvudrollen i den filmen tycker jag! :)

Idag har jag inte gjort alls mycket. En vilodag helt enkelt. Jag jobbade ett par timmar under morgonen och vid 12 mötte jag upp Sarah för att luncha. Vi åt på ett jättegott ställe vid Union Square som heter Republic. Skitgod asiatisk mat! Min portion var enorm så jag tog med mig en doggybag hem. Den räcker nog två gånger till!

På tal om en enorm bag så hände det en så jävla sjuk och rolig sak idag medan jag och Sarah satt och åt. Helt plötsligt kom det ut en man från en dörr med sånna där 80-talsshort som ser mer ut som kalsonger än shorts. Det var en äldre man med ett stort leende på läpparna. Undrar varför han är så glad, tänkte jag. Jag förstod ganska snabbt varför han var så glad. Hans shorts var nämligen så lösa och korta att pungkulorna hängde utanför! Jag började självklart gapskratta och sa till Sarah att hon måste se. Hon vägrade, men jag ville verkligen att hon skulle se.
Så jag sa att det inte syntes längre och att hon bara kunde kolla hur han såg ut. Självklart ljög jag så hon fick se hans underbara bollar hon med!

Hahaha, jag kan säga att jag inte åt en bit mat efter det...

Aja, såhär såg jag iallafall ut igårkväll:





Kavaj från Gina Tricot
Klänning från Forever 21
Skärp från H&M
Skor från Top Shop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test