CRAZY WEEKEND

Helgen har varit skitkul!

I fredags mötte jag upp Sarah på 7:e avenyn för att ta ett par drinkar. Efter ett tag kom också Caroline, Paulina och Martin. Efter ett tag tog vi en taxi till Nikki Beach. Jag har aldrig varit där förut, men jag måste säga att jag blev positivt överraskad! Jag har hört att det ska vara både skitdåligt och hur bra som helst. Men det var bra musik, vi var på vipavdelningen och alla var glada! Då är Jossan nöjd! :)
Vid 00.30-tiden någongång drog vi vidare till Empire Hotel där vi mötte upp Daniel och gänget. Det var kul där också, men jag gjorde en dum sak som jag ångrar lite nu. Den saken gjorde också att jag åkte hem rätt tidigt, jag var nog hemma vid 04 skulle jag tro.

Under lördagen mådde jag skit HELA dagen. Alltså, jag har nog inte mått så dåligt på länge. Hela jag skakade, jag kände mig yr och mådde illa hela tiden. Men vid 14-tiden lyckades jag släpa mig till Central Park för att möta upp Caroline, Jennifer, Sarah och Paulina. Vi satt och snackade om gårnattens craziness och tittade på alla bilder. Haha, vissa är inte menade att visa för allmänheten!!
Vid 20 var det dags för mig och Sarah att gå på opera i Lincoln Center! Operan hette "Le grand macabre" och var HUR bra som helst! Det var mer som en teater än opera och verkligen helt galen och sjuk. Den var så himla rolig, jag gapskrattade flera gånger. Och här trodde jag att opera skulle vara superseriöst hela tiden!
Efteråt fick vi gå backstage och träffade alla som var med och vi var skitnära att få träffa Al Pacino, men han hade precis gått när vi kom dit. Trist..

Efter vi var klara där åkte vi till Hudson Terrace för lite förfest innan vi drog vidare till Juliet. Det var kul där, jag var nog hemma vid 05.30-tiden. Då har det varit en bra kväll!

Under söndagen vaknade jag upp som en levande död. Men det vara bara att slänga på kläderna och dra till Penn Station för att möta upp Sarah, Daniel och hans två kompisar för att åka på ett poolparty på Long Island! Hela dagen var hur bra som helst, vi drack öl, badade, åt god grillad mat och hade det allmänt bra. Det var så jäkla skönt att komma ifrån storstan en stund, även fast jag nästan saknade den efter några timmar! ;)
Jag var hemma vid 00 och stupade i säng.


Jag har typ inga bilder, Sarah tog massor så ni får se dom när hon har skickat dom!

Men här är några lama bilder:


Jag och Caroline



Serious talk in the cab...



Häng i Central Park

Nu ska jag ta en lång dusch och sen sova. Min hals mår inte alls bra och jag ska jobba hela veckan eftersom jag kommer vara ledig nästa helg också. Skulle fan vara bra med lite rehab just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test