TENJUNE

Hej mina gullungar!

Jag och Sarah hade jäkla kul igår!! Vi gick till Tenjune vid 12 och stannade där hela natten. Det blev kanske ett par drinkar för mycket för båda, men vi hade så himla kul så det gjorde inte så mycket!
Under kvällen råkade vi tappa min kamera så den gick sönder, men jag lyckades laga den sen (thank god!).

Någon gång vid 4-5 drog vi till McDonalds för att käka lite. Fries och Sprite, MUMMA! :)


Vi började hemma hos mig med en flaska vin




Bottoms up!


Sarah bestämde sig att posa medan vi väntade på hissen


Inne på Tenjune




Mot fyllekäket!


Sarah stannade till för att kissa på blommorna!



Vi var lyckliga över våran mat.
- Sarah? Ser jag onykter ut på den här bilden?
- Nej, absolut inte. Du ser verkligen helt nykter ut!
YEAH RIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test