MISSLYCKAD FÄRGNING

Sarah gick precis hem.

Vi har gjort ett tappert försök till att färga min fuuula utväxt som jag har haft i sisådär 5 månader nu!! Jag köpte något slingmedel på CVS, det verkade bra iallafall. Men det syntes fan ingenting, så himla tråkigt och frustrerande...
Jag ska försöka en gång till, sen går jag till frisören och låter dom fixa det även fast det kommer bränna hål i min plånbok.

Jag ska iallafall gå och klippa mig denna veckan, det ser jag fram emot! Anything to make my hair look good again. Jag kollade på mina bal-och studentbilder innan, då hade jag jättefint hår! Fan ta USA och deras dåliga frisörer...

Okej, nu ska jag vara lite positiv. Idag tog jag en runda till gymmet, första gången på typ tre veckor. Det gick piss, höll på att svimma tre gånger. Note to self: Ät ALLTID frukost innan du tränar.

Vid 12.30 mötte jag upp Linda och hennes kompis Victoria. De fixade allt möjligt, naglar och vaxning här och där. När de var klara begav vi oss ner till China town för att käka. Det blev samma ställe som jag och Sarah åt på förra veckan, det är så jäkla gott (och billigt!) där!

Efter lunchen tog vi tunnelbanan upp till en park som de har gjort av en gammal järnväg som gick ovanför stan. Det var jättecoolt! Vi gick sen tillbaka till mitt område där vi på 20:e och 6:e hittade en gammal kyrka som var omgjord till en ascool affär med massa olika saker. Dit ska jag definitivt tillbaka!

Jag har tyvärr inga bilder från dagen, men så fort jag får dom från Linda ska jag visa er!

Nu ska jag sova, det är en dag imorgon också. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: kissan

du är ju fin i håret nu med:D



2010-06-15 @ 12:34:17
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test