SOMMARHUSET

Vi var ju som sagt uppe i sommarhuset i helgen. Det ligger up state och stället heter Catskills.
De köpte huset 2002 och då var det ganska litet, så de har spenderat de två senaste åren med att bygga ut massor av huset och också byggt en pool.

Jag blev helt chockad när jag fick se det, det är så himla fint! Det är väldigt modernt och skandinaviskt enligt mig, mycket vita väggar med lite färgdetaljer här och var. Det är väldigt annorlunda mot lägenheten här på Manhattan, här är det mycket olika färger, tavlor och andra saker. Min värdmamma är inredare så hon har inrett båda ställena och jag diggar verkligen hennes stil! Hon gör saker som jag aldrig ens skulle tänka på att göra, men som verkligen funkar.

Här är ett par bilder från huset. Jag tog inte alls många, jag ska ta mer nästa gång vi åker upp så får ni se mer detaljerat!


Utsikt från mitt fönster


Vardagsrummet


Matrummet


Köket till vänster och trappuppgången till min våning till höger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test