THE LAST PARTYNIGHT WITH S

Vilken bakisdag jag har haft idag!

Jag sov till 12, mötte upp Sarah vid 14 och åkte till Astoria för att lämna tillbaka ett par skor, åkte tillbaka till Manhattan och satte oss vid trappan på Union Square och åt lunch. Där hängde vi ett par timmar innan Sarah var tvungen att åka hem för att jobba.
Jag gick hem och har sedan dess glott lite på teve och suttit vid datorn. Jag är så sjukt trött idag!

Gårkvällen var asbra, som vanligt! Med Josefine och Sarah tillsammans kan det inte gå fel, så är det bara. Vi mötte upp Paulina och Carro på Sushi Samba för middag. Så himla god mat, jag åt bara sushi med avocado och gurka, men det är verkligen hur gott som helst. Klockan hann bli 00.30 innan vi med ostadiga ben (kan ha berott på vinet) gick ut ur restaurangen. Paulina och Carro åkte hem, jag och Sarah tog en taxi till Tenjune. Där mötte vi upp lite vänner och hade skitkul, jag träffade en jättesöt Australienare! Alla som känner mig vet att jag är vääääldigt svag för Aussies, så det blev lite mys med honom. :)

Vid 3-tiden någongång gick vi vidare till 1oak där vi dansade och ramlade. Haha, no comments...

Jag var hemma vid 05, nattdörrvakten och jag börjar bli bundisar nu, så många gånger som vi träffas är det inte konstigt! ;)

Vi tog knappt inga bilder igår, hade helt enkelt för roligt. Men här kommer några fula:


Igår invigde jag min nya, fina spetsklänning!


Sarah, Caroline och Paulina på Sushi Samba





Det mest deprimerande med detta är att detta var den sista festkvällen med Sarah på länge. På lördag åker hon till Sverige med sin värdfamilj och stannar där i 2 månader, sen är hennes år här slut... Så jäkla tråkigt, kommer verkligen sakna henne!!

Kommentarer
Postat av: Aaron

I thought about a song I like 'leather and lace' by Stevie Nicks and Don Henley. You look so amazing in that dress. Have a great day!

2010-06-19 @ 06:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test