THAIMAT OCH EMPIRE HOTEL

Hallå!

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, har verkligen haft fullt upp!
Igår jobbade jag hela dagen och under kvällen mötte jag upp Sarah och Daniel för en middag på ett thaiställe på 20:e mellan Park och Broadway. Mycket god mat!

Vid 23-tiden drog vi till Empire Hotel för att Daniel skulle promota där. Varken jag eller Sarah var på partyhumör och hon var tvungen att åka hem rätt tidigt för att flyget gick tidigt morgonen därefter.
Vi sa hejdå, uuuuusch vad jag kommer sakna henne... Vem fan ska jag nu ha världens galnaste partykvällar och myskvällar med? KOM TILLBAKA! ;(

Idag har vi varit på min värdpappas föräldrars fest. De firade 50 år som gifta tillsammans. Fattar ni hur lång tid det är?! Helt sjukt! Det var mycket intriger och jag säger bara att denna familjen har några galna familjemedlemmar, haha... Men det tycker jag alltid är lika underhållande!

Ikväll ska jag faktiskt stanna hemma och ta det lugnt, jag har varit ute varje kväll denna veckan (alltså inte supit varje kväll utan hittat på saker och somnat sent) så jag pallar faktiskt inte att gå ut. Det får bli en utgång mitt i veckan istället!

Jag tog inga bilder igår, men hittade en som jag snodde av Angelica:




Kommentarer
Postat av: Aaron

Hi Josefine, it's fun and interesting to read your blog, though I'm American I've never been to NYC. I have 1/8 Swedish roots and am interested in Scandinavian culture as well.

You look really good in the flowery dress. I bet there are an almost infinite number of great restaurants there. Speaking of Thai food, I'm making shrimp broccoli stir fry tonight and the shrimp we get are always good from Thai shrimp farms and I like it spicy and use a lot of Sriracha sauce which gives the dish a kinda Thai flair and flavor.

Well have a good day!

2010-06-20 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test