SOL, CENTRAL PARK OCH ENSAMTID

Idag har det varit så sjukt varmt i New York! Jag tror temperaturen var uppe i 35 grader som högst, helt galet.

Jag har varit ledig mestadels av dagen, så jag passade på att åka upp till Central Park för att sola, läsa en bok och äta frukt. Där låg jag från 12-16, helt ensam. Jag har faktiskt börjat uppskatta att vara ensam lite då och då, jag har gått på bio ensam två gånger här i NYC om jag bara går förbi en biosalong och har tid över. Och det är faktiskt inte så farligt som jag trodde! Ibland är det bra att vara ensam, det får mig att känna mig självständig.



Jag måste catch up med alla bilder från den senaste tiden här på bloggen. Här är jag och Linda i torsdagskväll på Shake Shack!


Kommentarer
Postat av: Aaron

I like the autumn picture in your header. After a heat wave, the thought of a crisp, cool autumn day with falling leaves and frost on the pumpkins is wonderful. You are beautiful at the Shake Shack, your hair is nice that way.

2010-06-22 @ 11:04:22
Postat av: Emeliek

ska vi snacka snart eller?



pussssssssssss

2010-06-22 @ 15:58:54
URL: http://emeliekisch.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Josefine!

Jag har läst din blogg sen ett halvår tillbaka. Jag blev så inspirerad inför mitt egna au pair äventyr. Jag bor i Greenwich, CT hos en familj och jobbar som au pair. Det här låter säkert jättekonstigt, men ska du förlänga ditt år? Jag är jätteintresserad av att komma i kontakt med din familj! Du får jättegärna höra av dig till mig!



All the Best, Malin

2010-06-22 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test