9 MONTHS

Hej mina vänner!

Jag har varit ledig mestadels av dagen, så himla skönt! Dagen har spenderats med att fixa lite viktiga papper, lite shopping (visar allt imorgon) och så har jag skypat med min kära mamma. Det var inte igår! Jag saknar henne så himla mycket, min fina mamma...

Vet ni? Idag har jag varit här i 9 månader! Det är ju en hel graviditet för fan. Jag kan inte förstå hur tiden har gått så fort, det känns som förra veckan när jag skrev att jag hade varit här i 3 månader, haha!
Nu är det alltså 3 månader kvar av jobb, sen kommer mina älskade vänner Johanna och Emma hit och vi ska ha the time of our lives i en månad. Resa runt till alla stora städer och bara göra vad vi vill i en hel månad. Det, mina vänner, kommer bli storslaget!

Nu har jag lite bråttom, måste göra iordning mig eftersom jag ska möta upp Eduardo snart. Vi ska barhoppa i hans område, vi får se hur full han kommer se lilla Josefine ikväll ;) Jag är ju ledig imorgon och på onsdag, så what the hell!



Jag & Eduardo för ett par månader sedan

Kommentarer
Postat av: kissan

heheh när kommer bebisen?:P kan inte fatta att det gått nio månader, känns som 15 år!!! hahaha. kom hem



loove u puss

2010-06-29 @ 11:00:00
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test