MY WEEKEND

Hej!

Helgen har varit otroligt crazy. Det har blivit två galna kvällar där både jag och Sarah blev kalasfulla och lördagsnatten visade sig bli mycket intressant.. Hehe. Men det ska vi absolut inte prata om här!

Hur har er helg varit? Bra hoppas jag!
Jag kom hem igårkväll helt slut efter att ha sovit hos D i Astoria och tillbringat hela söndagen där. Självklart möts jag av mina värdföräldrar som sitter i köket, varför måste man alltid träffa de personer man INTE vill se när man är bakis och har på sig samma kläder som gårkvällen (det kallas även för walk of shame)?

Nu är jag ledig fram till 18 och funderar på att köpa mat på Maoz (ett jättebra vegetariskt ställe) och sätta mig i parken och läsa lite. Ja, det låter bra! Jag behöver en liten mini-rehab efter helgen.

Jag tog typ inga bilder i helgen, men det betyder ju egentligen bara att man hade skitkul. Men här kommer de få jag tog:


Sarah under ett par drinkar och förrätter på en restaurang i Midtown.


Paulina


och jag med min gooooda Mojito!


På en irländsk bar



I taxin påväg till Nikki Beach


Vårt försök till en pussbild gick ju sådär...


Sarah i lördags


Paulina och jag!



Nepp, dags för lite lunch i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test