DAGENS OUTFIT

Hej mina söta!

Idag har jag varit ledig hela dagen, otroligt skönt. Jag tog en sovmorgon till 11 och mötte upp Linda vid 13 för att gå på Museum of sex som ligger på 27:e och 5:e. Haha, det var lite annorlunda än vad jag trodde det skulle vara, bara massa hårdporr överallt. Men det var intressant! ;)
Men det roligaste måste ha varit när man fick se filmer på människors sjuka fetischer. Det var några som var "kannibaler", de låtsades att de skulle grilla varandra och sen äta upp dom. De hängde på en sån där stång ni vet över en eld och marinerades med ett äpple i munnen, HAHAHA!

Efter museumet gick vi till ett ställe och åt lunch. Där satt vi i ett par timmar och snackade. Lite senare gick vi till Union Square, köpte varsin dryck på Starbucks och satte oss i parken. Där underhöll vi oss med att ranka killar från 1-10. HALLÅ, alla snygga New York killar, vart är ni? Jag tror vi bara såg två 8:or och 9:or. SKAMLIGT!

Nu har jag varit hemma någon timme och ska kanske ut snart igen för att ta ett par drinkar med Sarah och Therese, de tjejerna som jag var i Miami med. Kommer nog bli trevligt!

Jag slänger in en dagens också, det var längesen!






Linne från H&M
Jeans från Gina Tricot
Skor från Top Shop (mina älsklingar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test