FREDAGENS BRAVADER

Igår var det dags för ännu en utgång i älskade New York.

Jag och Christina åkte upp till Kavitas lägenhet på Upper east side för lite förfest. Där befann sig även Sarah, Elin och hennes två kompisar.
Vid 23-tiden åkte vi till Empire Hotel. Vi var där i typ 2 timmar, sen kom det några brandmän och poliser och stängde ner hela hotellet och rooftop baren, varför vet jag inte.
Så vi drog vidare till Tenjune, jag och Christina dansade hela natten och hade skitkul! När vi blev trötta på att dansa drog vi vidare till någon bar som hade tusentals bh:ar uppsatta vid baren. Så jävla sjukt, haha!

Vid 04-tiden någon gång bestämde vi oss för att vi var hungriga och hittade ett pizzaställe där vi fettade oss. Jag var hemma vid 05, men som tur var började jag inte jobba förrän 12 idag så det var lugnt!


Jag & Sarah


Kavita och Sarah i Kavitas fina lägenhet!


Svenska tjejer på Empire Hotel


Jag & Christina




De obligatoriska fyllebilderna på dansgolvet togs självklart igår!


Det här var typ en femtedel av alla bh:ar, HELT SJUKT! Vilka jäkla slampor det finns här i NYC ;)

Kommentarer
Postat av: Emeliek

hahaha bara ta en bh om man behöver en;)

2010-05-23 @ 15:30:37
URL: http://emeliekisch.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej igen! Skulle jag kunna få din mailadress och ställa lite frågor om au pair lvet i new york :)



Sofie

2010-05-23 @ 23:08:35
Postat av: Josefine svarar

Jag skickar ett mail till dig istället!

2010-05-24 @ 02:30:23
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Tobbe, -

Hejsan, Allt bra? :)

Ha en bra Måndag.

Kram Tobbe..

2010-05-24 @ 03:32:48
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test