I HOPE THEY SERVE BEER IN HELL

Hej mina vänner!

Idag har varit en jäkligt skön dag. Det har varit ännu en underbar dag i New York, precis som alla andra dagar denna vecka. Det känns verkligen som att det är sommar nu!

Dagen har bestått av lite jobb under förmiddagen och kvällen. Jag lagade lunch hemma och satte mig och åt den i parken samtidigt som jag läste en bok, I hope they serve beer in hell. Det är en sjuk bok om en kille som heter Tucker Max som handlar om alla hans sjuka sex-och fylleupplevelser. Haha, vissa saker är fan FÖR sjuka för att vara sanna känns det som!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Sarah jobbar sent ikväll så jag ska försöka få med mig Therese ut och göra något kul. Men den jäkeln svarar inte på sin mobil, så jag vet inte hur det blir. Jag är riktigt sugen på att hitta på något! Kanske slutar det med att jag rider den mekaniska tjuren igen, who knows? ;)

Hoppas ni mår bra där hemma, jag älskar och saknar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test