KI-BOX

God morgon!

Jag har jobbat en timme under morgonen och börjar inte förrän 18 igen.

Jag ska alldeles strax springa iväg till gymmet för att gå på ett Ki-box pass. Det är mycket kondition i det passet och ganska mycket koordination. Ett jäkligt roligt och jobbigt pass!

Lite senare ska jag antagligen möta upp Linda för en fika eller något. Det är pissväder här idag, jag som vill sitta i parken på en filt med picknick! Men snaaaart blir det bättre igen, I hope!



Jag och Linda igårkväll (bilderna snodda från Linda)


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! Tänkte bara höra vilken agentur du har åkt som au pair med? Har du mycket erfarenhet av barn sen tidigare? :)



/E

2010-05-13 @ 00:36:26
Postat av: Josefine svarar

Hej!

Jag åkte med Skandinaviska Institutet (det heter Au Pair in America i USA). Det är den största organisationen i USA och jag rekommenderar den verkligen! De har hjälpt mig med väldigt mycket, varje steg på vägen.

Alla organisationer kräver att man ska ha minst 200 timmars barnerfarenhet. Jag har tagit hand om lite olika barn genom åren, så jag hade det sedan innan. Men jag har aldrig jobbat på dagis eller liknande. Men om du någon gång har tagit hand om dina småsyskon så räknas det också, så timmarna är inte så svåra att få ihop.

Hoppas svaret hjälpte, hör av dig om du undrar något mer!

2010-05-13 @ 02:23:39
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej joss, vad söt du är:)

2010-05-14 @ 11:12:18
URL: http://emeliekisch.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: tack:) Du vet ju vilken tävlingsmänniska jag är och vilka krav jag ställer på mig själv... Men jag ska försöka att bara ha roligt!



pussss

2010-05-14 @ 15:00:35
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test