SLUT SOM ARTIST

God kväll!

Jag slutade för en halvtimme sen och sitter nu och äter lite yoghurt med banan.

Jag är helt slut idag, vet inte varför. Visst, jag har jobbat rätt mycket och var ute i tordags och fredags, men så trött brukar jag inte bli! Jag får väl helt enkelt vila upp mig i veckan, men det händer lite för mycket roliga saker för att vila ;)

Jag har sett att en del har kommenterat frågor om au pair-livet osv. Jag har inga alls problem med att svara på alla frågorna ni har, snarare tvärtom! Jag vet själv hur det var när man var i ansökningsperioden, då är det bra att ha någon som är erfaren och som faktiskt upplever det ni ska uppleva i framtiden. Men jag svarar helst på alla era frågor via mail, så om ni har några frågor kan ni bara skriva er mailadress bland kommentarerna så skickar jag iväg ett mail till er! OKEEEEEEEJ? :)

Nej, nu ska jag plugga och titta på Sex and the city. Imorgon är det förresten premiär för Sex and the city, så jag ska såklart dit och träffa Sarah Jessica en gång till ;) Hehe.


Nu har jag använt tandblekningen i 4 dagar, det börjar faktiskt ge resultat! Men det ilar som fan dock stundtals, men det är värt det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hei igjen!

Angrer du på noen måte for at du ble au pair, eller om du ville tatt året om igjen hvis det var mulig?



Du er så ufattelig heldig som er i New York. Hvor mye har bosted som au pair betydd for deg?



Jobber du mye i helgene?



Hilsen Jenny

2010-05-30 @ 14:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test