SOHO

Idag är jag ledig hela dagen, så jag passade på att sova ut till typ 10 idag. Skönt!

Vid 11.30 mötte jag upp Sarah i Soho. Vi sprang runt på stan i olika affärer mitt i regnet, det har fan regnat konstant sen imorse, KUL. Sarah köpte en jättesnygg väska från Armani Exchange, jag fick inte med mig någonting... Men jag måste verkligen börja spara pengar nu, så det kanske var lika bra!

Nu sitter jag hemma och ska alldeles strax ta en powernap. Jag är så sjukt trött, fattar verkligen inte varför. Snart börjar jag väl ta uppåttjack för att orka med dagen, haha!

Ikväll ska jag åka upp till Sarah, vi ska mysa och bleka tänderna. HOLLYWOODSMILE, HERE WE COME!



Så här kommer då tänderna se ut efter min blekning. SNYGGT VAAAAA??

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Jag har bestämt mig för att bli au pair till hösten och funderar på att åka med Skandinaviska institutet, jag har läst att du åkte med dem. Rekommenderar du den organisationen? vad är bra/dåligt? Jobbar de mycket med att man ska lära känna andra au pairer, anordnar de typ träffar med andra i det området som man bor?

Du får gärna kontakta mig på min mail jag skulle gärna vilja förhöra mig lite :)

2010-05-19 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test