THREADING OCH STEP

Idag har jag varit ledig hela dagen, otroligt skönt.

Jag sov till typ 9, vet inte varför men jag kunde bara inte sova längre. Det var den enda sovmorgonen denna veckan så jag ville egentligen sova ut, men det var väl lika bra att ta vara på dagen!

Under morgonen gick jag på ett Steppass som älskade David höll i. Idag var det ganska mycket mamba och jag suger verkligen på det, så det gick inte så bra idag. Men jag blir bättre för varje gång!

Under eftermiddagen gick jag och och fixade mina ögonbryn med threading, det blev ganska bra.
Vid 19.30 mötte jag upp Linda för en kvällsfika på Grey Dog. Mycket mysigt!

Nu ska jag titta vidare på The City och sen sussa sött. Godnatt, vi hörs imorgon!


Jag just nu, avsminkad och redo för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test