TILLÅT MIG ATT SKRATTA

Detta är antagligen första och sista gången jag skriver om Kissie i min blogg, men detta är så jävla kul och patetiskt så jag är tvungen. Kolla på denna bilden:



Om hon ska köra med hela photoshop grejen så kan hon väl göra det bra? Kolla bara mellan fingrarna, HAHAHA!
Det roliga är ju att ALLA fattar att hon är större och kommer få bevis när hon ska vara med i Bella & Tyra Show på Torsdag. Jag vet att hon säkert får mer läsare av av photoshopa alla bilderna, men come on? Vilken osäker och olycklig människa hon måste vara!



Kommentarer
Postat av: Sara

men gud, om hon ska göra om bilderna kan hon åtminstone försöka göra ett bra jobb liksom, haha

2010-05-11 @ 21:07:28
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahah tänkte på det med:P Men hon får ju göra vad hon vill, det kommer ju bara bita henne i ändan tillslut ändå:P

2010-05-14 @ 11:14:42
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test