EMPIRE HOTEL

Hej!

Gud vad jag är dålig på att blogga nu för tiden, men tiden räcker verkligen inte till! Men samtidigt är det så otroligt kul att kunna gå tillbaka och se vad man gjorde och kände just då. Så jag ska bli bättre, jag lovar!

Nu ska jag snart iväg och möta upp Sarah. Vi ska först till någon radiokanal där Sarah och Erica ska snacka lite (vet inte om jag också får göra det, who knows?) och sen ska jag och Sarah vidare till Empire Hotel för en rooftop fest. Det ska bli jäkligt kul! :)

Nej, nu måste jag göra iordning mig, vi hörs imorgon! Puss!


Min fina vän Sarah i Miami!

Kommentarer
Postat av: Emeliek

sv: Tack;) Dog nästan av värmen dock:P Vi kan skypa imorgon:D



loooove u! pussssssss

2010-05-16 @ 20:04:09
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test