MIAMI DAG 1

Jag tänkte visa lite bilder från den första dagen och kvällen i Miami, då blir ni väl glada?


Första dagen såg vi Jersey Shore, haha! Vi såg dom sammanlagt 4 gånger tror jag, lika sliskiga varje gång.


UNDERBARA Miami Beach!


Vi bad några ta kort på oss på Clevelander...


...men sen hoppade det fram en grottman som ville vara med, HAHAHA! Jag döööör av den här bilden!


Sarah var på topp!


Jag träffade Manny, som blev helt besatt av mig. Han fattade inte vinken när jag inte svarade på hans sjuttioelva sms och samtal.


Det blåste mycket på rooftopbaren vi var på, lite väl mycket...


Vilade fötterna i en av sängarna


När man är full så tycker man det är skitkul när det står en megaballe mitt i en bar!


Självklart tog vi de obligatoriska fjortisbilderna på toan!

Detta var bara dag 1. Resten av bilderna kommer upp lite då och då. Nu ska jag plugga, Sarah var tvungen att jobba sent ikväll så det blev inga drinkar. Kanske bra det, jag har MASSOR av plugg att ta igen.
Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag sitter här och funderar på vart dom snygga bilderna du berättade om tagit vägen hahaha :P

2010-05-04 @ 04:57:42
URL: http://metrobloggen.se/mar
Postat av: sis

hahah varför skaffar inte du och grottmannen barn?! de hade blivit såååå söta:P

2010-05-04 @ 10:17:55
URL: http://emeliekisch.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, jag sökte efter au pairer på google och hittade dig. Jag ska nämligen till en familj på manhattan och de flesta bor så långt bort. Bor du på manhattan? :) hur länge ska du vara där? Du får jättegärna maila mig: [email protected]

2010-05-04 @ 14:36:08
Postat av: Malin

Gud vilken fin klänning! Visst är det den från H&M:s Garden Collection? Hade tänkt beställa den men är lite osäker på vilken storlek jag ska ta. Är den liten, stor eller normal i storlekarna? Har nog ungefär samma kroppsform som du :) Tack för en bra blogg

2010-05-04 @ 16:53:22
Postat av: Josefine svarar

Malin: Tack så mycket! Ja det stämmer att den kommer ifrån Garden Collection. Jag har en 36:a på den och den sitter bra, men jag skulle nog kunna ha en 34:a också. Jag brukar vanligtvis ligga mellan 34:a och 36 så den är helt normal i storleken.

Vad kul att du gillar min blogg, ha det så bra! Kram

2010-05-05 @ 21:24:14
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test