PLUGG OCH GYM, VÄLKOMMEN TILLBAKA TILL VARDAGEN!

God kväll!

Jag har precis spenderat de senaste 2,5 timmarna med att skriva en jävla uppsats om de första människorna som kom till USA. Skitkul, verkligen...
Ni fattar nog inte hur mycket jag har att ta igen av min kurs, jag har missat typ 5 veckor och det är två inlämningar per vecka. WIIIHOOO, livet leker!

Annars idag har jag jobbat mellan 8-13 och 17-22. Däremellan pluggade jag litegrann och gick till gymmet. Där körde jag lite på crosstrainern, gjorde lite mag-och armövningar och sprang på bandet i 30 min. Skönt!

Just nu kollar jag på Paradise Hotel. Jag är HELT besatt av det programmet, det är så sjukt bra! Det roliga är att innan jag började kolla på det så sa jag till alla att jag inte kunde förstå hur man kab vara så besatt av ett så löjligt program. Men det är verkligen beroendeframkallande! Jag är redan inne på avsnitt 36, nu är det typ bara 4 avsnitt kvar... Vad ska jag kolla på sen liksom? Haha!

Imorgon är jag ledig nästan hela dagen, då blir det antagligen träning med Linda och sen umgås med mina små Miami bitches under eftermiddagen!


Att ligga och sola på Miami Beach skulle inte vara helt fel just nu... Gud vad jag längtar tillbaka!




Kommentarer
Postat av: johanna

ursäkta min stalking men jag skulle jättegärna veta var på manhattan du bor. kram johanna

2010-05-06 @ 16:40:02
Postat av: Josefine svarar

Förlåt, jag skickar ett mail direkt!

2010-05-06 @ 22:10:53
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Skickade Carlos nummer till din inbox på facebook.. :) kan inte smsa som du vet..

2010-05-07 @ 04:22:46
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test