MIAMI DAG 2

Nu tycker jag det är dags att visa bilder från Miami dag 2.

Jag och Sarah låg och gottade oss på stranden hela dagen, så himla underbart!

Under kvällen gick vi först till vårt favoritförfestarställe Clevelander. Där drack vi ett par öl. Ja, ni hörde rätt! Jag, Josefine, drack öl!! Men det var ganska gott faktiskt, när man blir onykter slinker det ner lika lätt som vatten ;) Men jag är fortfarande ett stort fan av sprit, det går ju mycket snabbare att bli full då? Haha!

Senare gick vi vidare till Nikki Beach (inte allas favvoställe i NYC, här handlar det om den riktiga stranden!) och mötte upp våra favorit asiater från L.A. Där bjöds det på dricka och efter ett tag träffade vi på lite mer svenskar och kvällen slutade med att vi tog ett nattdopp i havet, mycket mysigt!



Jag och Sarah påväg till stranden




Vi drack STORA drinkar!





At the beach


Jag (med världens längsta arm) och Asiaten som ljög om att han inte skulle gifta sig! Haha, jag fick världens förlåt-sms dagen efter av honom.


Jag precis efter nattdoppet


Han tappade byxorna...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test