BASTU, BIRA OCH BIO

Hej!

Igår kväll kom min kära Malin hit. Vi hade en riktig killkväll (haha) med bira och bastu. Gud vad skönt det är att basta när det är kallt ute! Jag måste passa på att basta så mycket som möjligt nu innan mamma flyttar till Gbg, sen har jag ju ingen bastu längre...

Imorse hade jag tid för klippning och färgning, FINALLY säger jag bara! Jag har inte färgat mitt hår ordentligt på ett år, det jag gjorde själv räknas inte eftersom det knappt syntes någon skillnad.
Färgen blev jättebra, men vi var tvungna att klippa av en bra bit eftersom det var så slitet. Så nu är jag korthårig igen...

Ikväll blir det bio med brudarna. Vi ska se Harry Potter! Kul eftersom jag bara har sett ettan, haha. Men äh, vad spelar 5 andra filmer för roll? ;)

Jag har inga nya bilder att bjuda på eftersom min dator är hos pappa och kameran är hos Hannah, så jag bjuder på en gaaaaammal bild från sommaren 2008 i Sunny Beach!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test