DAG 2 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

Min första kärlek. Ja, var ska man börja?

Jag hade haft många pojkvänner innan dess men var inte riktigt kär innan jag på 9:ans skolavslutning träffade en kille.


Jag var så jävla kär och vi var tillsammans i 8 månader innan jag helt plötsligt fick för mig att jag inte ville vara i ett förhållande. Det var ett dumt och förhastat beslut som jag har ångrat länge, men gjort är gjort och jag kan inte göra något åt det nu. Man var ung och dum och visste inte riktigt hur man skulle hantera det.
Efter något år försökte vi igen men det fungerade helt enkelt inte, det var för mycket som stod på spel och för många som var inblandade.

Första kärleken kommer alltid vara speciell, han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag är tacksam för den tiden jag fick med honom. Det var underbart så länge det varade!


Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Sju sanningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test