DAG 3 - MINA FÖRÄLDRAR

Mina föräldrar heter Peter och Camilla.

Pappa är född 1965 och är halvt finsk och halvt ungersk. Han kallas "Peter Lejon" på grund av sin fina man (internt skämt).
Pappa är en egenföretagare och driver något dator-grejs-företag. Jag har aldrig och kommer förmodligen aldrig fatta vad det egentligen är han gör, men han är en smart datanörd iallafall!
Pappa är tillsammans med Marica och har varit det i typ 8 eller 9 år. Jag och Marica kommer väldigt bra överens och jag är ju vääääldigt bra kompis med hennes dotter Louice, så jag är tacksam att pappa blev tillsammans med Marica! :)
Jag har alltid varit "pappas flicka" och sett upp till honom. Han är väldigt omtänksam, rolig och envis.
Han är världens bästa pappa, jag kan inte tänka mig att ha någon annan pappa, gud vad livet skulle vara tråkigt då!

Mamma är född 1968 i Göteborg. Hon har flyttat runt tre miljoner gånger innan hon och pappa fick oss och bosatte sig i Mullsjö (the best place on earth...not).
Hon fick Emelie (min syster) väldigt tidigt, hon var bara 19 år när hon fick henne och det gjorde att hon inte kunde utbilda sig när alla andra i hennes ålder gjorde det. Så när vi blev lite större började hon plugga och nu är hon ekonomichef över ett företag vilket jag tycker är så himla coolt!
Mamma är tillsammans med Dan, en människa som jag inte alls kommer överens med och det har gjort att min och mammas relation har blivit jobbig och komplicerad stundtals.
Men även fast jag och mamma bråkar ganska ofta så älskar vi varandra så otroligt mycket och vi har väldigt roligt ihop när vi kommer överens.
Mamma och jag är väldigt lika och jag kan gå till henne med många av de problemen jag har och har haft i mitt liv.

Jag älskar min mamma och pappa så otroligt mycket, vet inte vad jag skulle gjort utan dom!


Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Sju sanningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test