FÖRSTA JOBBDAGEN

Idag har jag jobbat för första gången på City Gross.

Det gick hur bra som helst! Jag jobbade från 10-18 och skulle egentligen kassatränas hela tiden, men jag har ju gjort det här i 2,5 år redan så jag visste typ allting förutom några småsaker som var annorlunda mot Coop. Så det slutade med att Anna (tjejen som hjälpte mig) lät mig sköta mig själv efter en timme, haha!

Allting kändes så himla bra, det är SÅ jävla skönt att ha fått ett jobb där jag trivs och där alla är trevliga. Det är mest unga människor som jobbar där och det är ju självklart kul! Om jag inte slutar för sent på fredag så ska jag hänga med på after work, det ska bli riktigt kul!

Bara så ni vet så börjar allt kännas lite bättre, jag har varit väldigt deppig pga av att jag lämnade New York och honom bakom mig och det gör fortfarande jävligt ont. Jag saknar honom varje dag och när vi hörs är jag lyckligare än någonsin. Han var och är en stor del av mitt liv och att veta att han känner likadant gör att det känns liiite lättare. Nu när jag fått jobb så kan jag sysselsätta mig och sluta tänka. Det är inte bra att tänka för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test