GE MIG ETT JOBB!!

Idag har mestadels av dagen spenderats med att leta jobb.

Jag har ringt runt till många olika affärer i stan och frågat om de har behov av någon, och de flesta säger att jag ska komma in med ett CV. Så nästa vecka ska jag gå runt till alla affärer jag kan tänka mig att jobba i och vara skittrevlig och ge dom ett jättebra CV så blir det nog bra! :)

Annars har jag hittat ett jobb som jag skulle vilja ha på Platsbankens hemsida. Men det ligger i Nässjö så jag får se hur det blir... Men det verkar vara ett riktigt bra jobb!

Snart kommer pappa, Marica och Foxie hem så ikväll blir det lite mys med dom. Jag har varit ensam nästan hela dagen så nu behöver jag lite sällskap! Fast det är klart, jag har ju alltid min älskade Gibson.


Jag och min son Gibson igår kväll. Det är sjukt hur mycket man kan älska ett djur! Nu har han och jag mååånga myskvällar att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test