GIBSON THE DEVIL

God morgon!

Jag vaknade för någon timme sen av att en viss mr. Gibson lyckades komma in i mitt rum och mjaua i mitt öra typ 3 miljoner gånger... Suck. Men det är bara gå upp och göra min lilla djävul sällskap!

Idag var egentligen planerna att Louice skulle komma hit, men hon kunde visst inte låna bilen av pappa och Marica så hon kan inte komma. Så jävla tråkigt för hon åker till Australien om 10 dagar och ska resa runt i 3 månader. Jag måste ju träffa henne innan dess!

Så idag vet jag inte vad jag ska göra. Söka jobb som vanligt och se om Isabelle och Emma vill ses en stund i eftermiddag kanske? Det låter som en jäkligt bra idé tycker jag!


Emma och jag när vi var små pluttisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test