HANNAH OCH HUSET

Hoooola!

Igår samlades alla tjejer (förutom Emma som var tvungen att stanna hemma) hos Hannah och Martin för en hejdundrandes förfest! Humöret var på topp och precis som förra gången satt jag bara och log när jag satt och pratade med mina tjejer, jag är så glad att jag har kvar dom efter att ha varit borta ett helt år. Det kallas äkta vänskap!

Vi spelade massa gamla godingar så som Aqua och Five och klockan gick alldeles för snabbt när det helt plötsligt var dags att åka in till stan. Vi drog till Huset, det var ganska mycket folk där men jag hade inte så jättekul ändå. Jag antar att jag har blivit rätt bortskämd med bra klubbar i NYC för att uppskatta dom små plutteklubbarna här. :P Killarna är oförskämda, hoppar, puttar och taffsar på en på dansgolvet. Det är fan inte okej alltså...

I väntan på bussen träffade jag också på min secret crush också... Han var lika snygg som vanligt!
Jag var hemma vid 02.30 någongång och kröp ner i min sköna säng hemma hos mamma.

Jag glömde kameran hos Hannah och Martin, så jag kan inte visa bilderna från igår nu tyvärr. Men ni får se dom så fort jag har fått tillbaka kameran!


Idag saknar jag min Sarah extra mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test