HARD WORKING WOMAN

Godkväll!

Jag sitter här i soffan och är lite smånervös... Jag skickade precis in min ansökan till ett jobb jag verkligen vill ha. Det skulle passa mig perfekt. Nu får ni hålla alla tummar ni har (max två hoppas jag) för mig!

Idag har jag jobbat för första gången på 1,5 månader! Jag är stoooolt. Jag och mamma åkte till mormor och morfar och fikade igår och då sa mormor att hon hade lite jobb till mig på hennes företag. Så denna veckan är jag anställd på Ekonoma Redovisningstjänst!

Denna veckan kommer alltså vara fylld med jobb och jobbsökande... Låter kul, eller hur? ;)
Men jag ska iaf hinna med att träffa Malin, Louice och förhoppningsvis lilla EmmaSlemma också. Henne har jag inte sett mer än en liten stund sen jag kom hem!

Jag, Pappa och Foxie kom hem för en stund sen från en långpromenad. Väldigt mysigt, men SVINKALLT!! Det ska snöa typ en decimeter inatt, det är inte något jag ser fram emot direkt...

Nej, nu ska jag och Foxie fortsätta mysa i soffan innan det är dags att sova. Puss!!


Jag, Linda och Sandra på en Yankees-match. Då var det också kaaaaallt!

Kommentarer
Postat av: maria igen

Är du yngre än 21? I så fall hur kan du då gå ut och så? Är de inte stränga med åldersgränsen? :)

2010-11-09 @ 13:27:27
Postat av: Josefine

Haha, du var allt nyfiken du ;) Om man har de rätta kontakterna så funkar allt! Sen lånade jag en väns leg också. De är egentligen stränga med ålderna, men som sagt, om man känner rätt folk och ser bra ut så är det inga problem!

2010-11-10 @ 21:55:54
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Maria igen

Tack för svaret, hihi! :)



Okej, låter bra det du! Det verkar som om du har haft ett riktigt bra år! Hoppas att det går bra med allt nu efter det härliga livet i USA! :D

2010-11-13 @ 17:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test