HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA

Igår var jag och mina fantastiska tjejer på bio!

Vi gick på Harry Potter och Dödsrelikerna vid 21. Innan dess tog vi en fika på George's för att ta igen snacket sen vi sist träffades. Filmen var bra, jag fattade inte allting eftersom jag bara har sett ettan (haha!) men den var väldigt spännande och sorglig.

Mitt i filmen när det var som mest spännande så skulle självklart Malin lägga en kommentar som fick både henne och mig att gråta av garv. Det värsta är fan när man måste vara tyst men kan inte sluta skratta. Haha, jag vet inte hur mycket skakade! Detta är så jävla typiskt mig och Malin, vi skrattade alltid hysteriskt när man absolut inte fick det i gymnasiet också.

Det var iallafall en underbar kväll, nästan alla tjejerna var samlade och det är inte något som händer ofta nu för tiden när alla jobbar och är borta.
Malin sov hos mig både i fredags natt och igår, idag var hon tvungen att gå upp vid 5 för att börja jobba vid 06.30. Surt!!

Idag ska jag, Johanna, Ellen och Emma gå på julmarknaden sen ska jag nog hem till Mullsjö en sväng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test