LAST PARTYNIGHT IN NYC

Den sista gången jag och Emma gick ut i NYC var gaaaalen!

Vi förfestade hos Kavita, gick sedan till Avenue där vi dansade och drack MASSOR av drinkar för att sen gå vidare till min favorit gaybar, URGE!! Om ni någon gång åker till NYC måste ni åka dit ;)
Fast just denna kväll var nog både jag och Emma liiite för fulla, så de släppte inte in oss. Elakt!!


Förfest hos Kavita


Snyggingarna Kavita och Emma!



<3

Emma och Shanda


Haha, Kavita hade en pirathatt av någon anledning?


Såklart var jag tvungen att sno den ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Är du yngre än 21? I så fall hur kan du då gå ut och så? Är de inte stränga med åldersgränsen? :)

2010-11-06 @ 01:07:39
Postat av: Ines

Hej! För de första, underbar blooggg!!! =)

För de andra undrar jag lite om vilken au-pair organisation du åkte med? OCh om du är nöjd med dom?

2011-01-30 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test