LIFE IS FULL OF SURPRISES

Jag kom hem från Emma för ett tag sen. Hon berättade en sak som gjorde mig så jävla chockad. Snacka om att bli tagen på sängen, haha!

Hela eftermiddagen har spenderats med Emma, vi har varit nere på Landhs och fikat. Mumma var det och vi satt och tjöta ett par timmar. Sen gick vi hem till henne och umgicks med dogsen och pratade lite till. Vi har ju lite catching up to do om man säger så ;) Mysigt var det iallafall!

Nu sitter jag här och myser med Gibson. Imorgon blir det mer jobbsökning, nu jäklar ska jag ha ett jobb!! Jag blir verkligen GALEN av att inte ha det....

Nej, tillbaka till teven! Godnatt, vi hörs imorgon.


Haha, visst var jag och Emelie så jävla snygga igårkväll med våra masker. Hon var ebony och jag ivory! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test