MINA TVÅ LIV

Heeeeeej mina sötnosar!

FÖRLÅT för att jag har varit så off här den senaste månaden. Men jag har ju faktiskt mina skäl... Vi hade för kul på resemånaden för att sitta och blogga och nu när jag är hemma har jag varit upptagen med att träffa familjen och vännerna.

Men nu kör vi igen! Ni ska få se alla bilder från resemånaden och så kommer jag självklart att skriva som vanligt här.

Nu är jag iallafall äntligen hemma i Sverige efter 13 månader (med undantag för den veckan i Februari) och det känns... konstigt. Jag vet inte vad jag känner just nu. Visst var det UNDERBART att träffa alla, jag har saknat min familj och vänner så mycket att det gjorde ont i hjärtat och det var verkligen äkta lycka när jag fick träffa alla igen!

Men just nu är allt lite tungt. Alla andra har sina egna liv såklart och jag känner inte att jag passar in någonstans. Jag har inget jobb, bor hemma hos pappa och har inga pengar. Jag saknar New York och mitt "andra" liv så otroligt mycket. Fan vad jobbigt det var att lämna allt och alla och åka hem...

Just nu vet jag inte vad jag vill, jag vill bara ha ett jobb och få igång mitt liv här. För just nu har jag fan inget liv i Sverige...

Jag har redan börjat söka jobb, jag ringde till mitt gamla jobb på Coop och de sa att de gärna vill ha tillbaka mig, men att det är lite fullt just nu. Men Camilla skulle prata med de andra, så jag hoppas på det bästa! Annars är det bara att gå runt i alla affärer och lämna mitt CV och vara så jäääävla trevlig så ska det nog gå bra! Om det är någon som vet något jobb i Jkpg så är det bara att säga till, jag är inte kräsen! ;)

Nej, nu var det inte meningen att skriva värsta deppinlägget, men det är så jag känner just nu... Hoppas det känns bättre snart.

Hoppas ni mår bra, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test