NYTT JOBB!!

Idag är en väldigt bra dag kära vänner!

Jag har fått ett jobb jag verkligen velat ha och sagt upp mig från det jobbet jag jobbade på förra veckan. Jag vantrivdes så otroligt mycket och det är så jävla skönt att slippa det nu!

Så från och med imorgon är jag anställd på City Gross! Jag trivs verkligen med att jobba i affär, man får en gemenskap och det är kul att sitta i kassan. Sen är ju ob-tillägget inte fy skam heller! ;)

Och för att toppa av denna underbara måndag så har jag precis beställt min efterlängtade iphone!! :) Så den är min om 1-2 veckor, Jossan är happy!!

Nu börjar äntligen mitt liv kännas bra igen. Allt har fan känts skit sen jag kom hem till Sverige, jag saknar mitt gamla liv och när man sitter där arbetslös och har ingenting att göra så undrar man varför fan man flyttade hem igen. Men jag tror det beror lite på att jag just inte har haft ett jobb, jag får pa panik när jag inte har något att göra. Men nu har jag jobb som håller mig sysselsatt och nu ska jag börja leta efter lägenhet!

Nu ska jag och mamma kolla vidare på tv och mysa innan det är dags för mig att gå och lägga mig så jag är utvilad tills imorgon, godnatt!

!
Jag på Brooklyn Bridge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test