TRÖÖÖÖTT...

Oh herregud vilken dag.

Klockan ringde vid 06 (!!) och jag höll fan på att dö. Jag är verkligen inte van att gå upp så tidigt så jag gick runt hela förmiddagen som ett lik.

Mormor hämtade mig vid 7 och vi åkte till hennes jobb. Dagen spenderades med jobb och under eftermiddagen åkte jag in till Jkpg för att registrera mig på Arbetsförmedlingen. Jag ville inte göra det egentligen men mamma tjatade på mig att jag skulle göra det. Jag kände mig så misslyckad när jag satt där, och när kvinnan som hjälpte mig sa "ja, nu är du registrerad som arbetslös här på Arbetsförmedlingen" kände jag mig mindre än minst... Men jag hoppas jag får ett jobb snart, jag är verkligen inte bra på att vara arbetslös! Jag blir bara sjukt rastlös och irriterad, haha!

Efter jag var klar hämtade mamma upp mig och vi köpte en tidig födelsedagspresent till mig, nämligen ett par nya löparskor! :D Det fick bli Asics igen, är jättenöjd med dom!!

Och vet ni? Om en vecka fyller jag 20 år!!


Jag saaaaaaknar NYC... På min 21-års dag ska jag ha världens fest på någon awesome klubb i NY, SÅ DET SÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test