SISTA TIMMARNA SOM TONÅRING

God kväll!

Jag kom hem för en stund sen, har spenderat dagen i stan med Emma och på en arbetsintervju.

Under förmiddagen åkte jag och Emma in till Jkpg för att besiktiga hennes bil. Vi kom lite fel först, men hittade rätt till slut! Det gick jäkligt fort, de skakade bara lite på bilen och så vart det klart, haha :)

Efteråt åkte vi till a6 för att leta present till Emmas pojkvän och käka lunch. Vi åt på Majoren, jag åt den goooda salladen och Emma raggmunk. Mumma!

Vid 16 var det dags för mig att åka till Norrahammar för min arbetsintervju. Det gick jättebra, de gillade mig och jag gillade dom. Vi får se hur det blir, har lite andra erbjudanden som jag måste titta närmre på också... Dagens i-landproblem, haha! Varför måste allt hända på en gång?

Nej ni, nu är det bara några få timmar kvar av mina tonår. Herregud, vad ska jag nu skylla på när jag fuckar up något eller skämmer ut mig? Nu är jag ju faktiskt vuxen på riktigt och ett nytt kapitel i mitt liv börjar. Men gud vad jag längtar, tänk hur mycket jag kan åstadkomma i mina 20:s!

Nu ska jag tända lite ljus, killas med Emelie och kolla klart på Desperate Housewives. Inte så dåligt att spendera de sista timmarna som tonåring med att göra det!


En överlycklig Josefine i Venice Beach. Hoppas jag kommer vara med om lika roliga saker i mina 20:s!

Kommentarer
Postat av: Aaron

Enjoy the hours! It's great to see you having fun and jump for joy on the beach. Hope your 20's are as fun and it is better and better.

2010-11-17 @ 10:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test