MY BIRTHDAY

Hej!

Jag hade en underbar födelsedag! Louice och pappa väckte mig på morgonen genom att sjunga för mig. Sen spenderade jag och Louice dagen med att kolla på film, laga mat och baka. Farmor och Farfar kom och firade mig på kvällen så jag och Louice spenderade en stor del av dagen med att laga två tacopajer och en aaaaaasgod tårta! Vi gjorde en sockerkaksbotten med ett lager bananmos, ett lager hallon mixat med grädde och sen chokladglasyr. Den blev så jäkla god! Jag och Lollo var riktigt stolta, det var den första riktiga tårtan som iaf jag hade gjort.
Louice åker till Australien på lördag och ska resa runt i 3 månader så det var sista gången jag såg henne på ett bra tag. Kommer sakna henne otroligt mycket men hon kommer ha det så jäkla bra!!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska nog bara ha en lugn dag, ta en promenad och gosa med Gibson. Imorgon åker jag nog in till stan och spenderar dagen och natten där. På lördag ska vi fira mig hos mamma med hennes sida av släkten. Det ska bli kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs senare!


Jag och älskade Louice i NYC i September

Kommentarer
Postat av: Aaron

Sounded like you had a happy birthday! I bet that cake tasted damn good. I liked the translation of having it 'so damn good', haha, actually is a fun way to put it then. Hope you have a great day and all of the birthday stuff is fun! Birthday hug!

2010-11-23 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test