LÖRDAG MED MINA FAVORITER

God morgon!

Ja, för mig iallafall. Jag är fortfarande så himla jetlag så jag vaknar vid 13 varje dag... Måste skärpa mig och tvinga mig själv att gå upp tidigare, detta funkar inte! Speciellt inte när det blir mörkt vid 16... Deprimerande.

Aja, till något roligare! I lördags gick jag ut med mina underbara vänner för första gången på läääänge. Vi förfestade hemma hos Fia i Ljungarum och gick sen till O´learys. Det var SÅ jävla kul att få träffa nästan alla igen, de har varit så otroligt saknade!! Men när vi väl var hela gänget så kändes det precis som vanligt! <3

Här är några bilder från förfesten hos Fia:


MINA ÄLSKLINGAR!!


Marie och Sophie var utklädda till Ronny & Ragge, me like ;)


Fia var på g!


Jag, Malin och Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test