HUNDVAKT

Hej!

Dagen har varit mysig och lugn. Marica och pappa skulle åka in till stan för några ärenden, så jag bestämde mig för att hänga på eftersom jag inte hade så mycket annat för mig.

Jag och pappis åkte till Elgiganten för att köpa massa Ipad-tillbehör till honom (han är fan besatt av den jäkla Ipaddan...), sen åkte vi till McDonalds för att käka lite. Mitt i min sallad och när jag berättade något för pappa och Marica blev jag helt plötsligt skityr. Allt blev svart och snurrade och jag mådde skitilla. Jag var tvungen att gå in på toaletten för att jag trodde att jag skulle spy. Skitläskigt...

Så eftermiddagen har varit ganska lugn, jag har sökt lite olika jobb och tittat på lite film. Nu är jag hundvakt åt Foxie tills imorgon kväll för att pappa och Marica ska på någon jobbgrej. Så nu ligger jag och Toxic och myser framför teven! :)


Älskade Foxie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test