VEM KAN SLÅ FILIP OCH FREDRIK?

Sitter just nu och kollar på Vem kan slå Filip och Fredrik? med tända ljus. Väldigt mysigt!

Emelie gick precis in till sitt rum för att plugga. Suck, det där jäkla plugget tar ju aldrig slut....
Så det blir bara jag ikväll, men det kan väl vara skönt det med!

Idag är det ju fars dag och då måste man ju självklart fira sin lille pappis! Vi barn bakade kladdkaka till honom, han blev så glad så :) Nu ikväll har vi gjort varma mackor med champinjonstuvning. Det är verkligen nostalgi för mig, vi brukade alltid äta det på fredagskvällarna när jag var liten!


Jag och min käre far vid Rockefeller Center i september. Grattis på Fars Dag älskade pappis! <3

Kommentarer
Postat av: Aaron

It's a nice picture for Father's Day, I didn't know that it was celebrated a different time of year there, it is in June here. I think that's where they put the big Christmas tree in NYC, I remember seeing a Christmas music program on tv from there.

2010-11-17 @ 10:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test