BILD PÅ ADAM SANDLER

Jag kom precis hem efter en utgång här i Venice Beach. Nykter är jag (tyvärr) och måste vara det i 10 dagar.

Igår ringde jag runt till tusen olika läkare kändes det som, men ingen tog antingen min försäkring eller så hade de inte tid förrän nästa vecka. Jag kan tala om att det inte är så jäkla kul att ringa runt när man knappt kan prata, men som tur var hjälpte Emma mig. Tack babe!

TILL SLUT fick jag tag i en läkare som hade tid vid 16 samma dag. När jag kom dit blev det massor av strul med försäkringen som jag inte orkar ta upp här, men efter att jag hade börjat gråta tog av utmattning tog de emot mig ändå (jag fick dock betala 120 dollar, men de får jag tillbaka sen).
Väl där kunde läkaren konstatera på typ 5 sekunder att jag hade halsfluss, NO SHIT!

Så nu måste jag käka penicillin i 10 dagar och det betyder ingen alkohol...
Nu ska ni inte tro att jag är någon alkholist, men det är inte så himla kul att inte få dricka när vi ska till Vegas, då MÅSTE man ju dricka. Så vi får se hur det blir med det ;)

Nu ska jag snart sova, imorgon kommer Linda till Venice Beach, det ska bli kul!

Här har ni förresten bilden på mig, Emma och Adam Sandler!


Han är nog topp två av de kändisarna jag träffat. Först kommer SJP, sen han. True happiness! :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan, har läst igenom hela din blogg nu! och gud vad underbart du verkar ha haft det i New York! :D

Jag är helt inställd på att själv åka som Au Pair nästa sommar, och helst då till NY, jag undra om jag skulle kunna få ställa några frågor till dig, på mail? :) hade varit jätte snällt,

min mail: [email protected]

2010-10-10 @ 20:35:32
Postat av: Maria

Åh, det ser så overkligt ut! ADAM SANDLER!!!

Vad sade du till honom och så? :) Häftigt att ni lyckades få med honom på en bild tillsammans med er.



Måste säga att din blogg har inspirerat mycket och fått en att vilja åka till USA som Au Pair mer. Finns många som har gett upp och etc. Men du har verkligen levt livet. Du måste nog vara den lyckligaste på jorden. Det skulle jag vara. =) Önskar dig all lycka i framtiden härefter!

2010-10-11 @ 02:26:33
Postat av: elin

Hur kan du gå ut och dricka om du inte är 21?

2010-10-15 @ 04:30:27
Postat av: Aaron

A football coach, Mike Ditka, said a very wise thing once, 'If you don't have your health, you don't have anything'. Please take better care of yourself Josefine! I mean, I'm very glad you have so much fun and parties, but maybe it is too much? I want you to get better and healthy soon. I know our health care system totally sucks, and I'm sorry you had problems finding treatment. It's so important to find where your insurance is accepted, because they will charge incredibly high, even false, amounts for even just basic stuff, and you don't want to have big hospital and doctor bills to deal with if it's avoidable. There is an old German proverb that goes something like, 'the BEST time to study sickness is when we are well' because one can focus then and be prepared and often prevent it before it takes one by surprise or off-guard.

Sounds like you had 'strep throat', that always responds well to penicillin, and they say it's important to complete the prescription, even if one feels better right away, so there's not a relapse.

On a happier note, it's cool Mr. Sandler took the time for the photo. I used to enjoy his stuff from SNL, and by the way they say 'laughter is the best medicine,'.

Maybe you can update when you get better, hug.

2010-10-16 @ 22:39:44
Postat av: louise

åh, så jäkla coooolt! :D

2010-10-16 @ 22:52:17
URL: http://nilssonlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test