HALSFLUSS?

Alltså, skjut mig. Bara skjut mig.

Jag har haft riktigt ont i halsen i tre dagar nu, idag har de bara blivit värre och värre tills den punkten att jag knappt kan svälja utan att börja lipa typ. Imorgon måste jag hitta en läkare och kolla upp ifall jag har halsfluss eller inte, jag tror fan jag har det. ALLTSÅ, VAD I HELVETE???!!! Kan det inte den jävla halsflussen vänta tills jag har kommit hem eller något? INTE PÅ VÅR RESEMÅNAD TACK!

Nej, just nu är jag jäkligt bitter ska ni veta. Vi ska egentligen till Six Flags imorgon men vi får se hur jag mår imorgon. FUCK!

Nu tycker jag ni ska skriva hur otroligt synd det är om mig. Jag behöver lite tröst just nu...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker synd om dig!!!!!!!!!

2010-10-07 @ 13:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test